Solcellen

Ellens blogg om livet som utbytesstudent i Grenoble

Vill haaaa!!

Publicerad 2013-10-09 20:45:00 i Allmänt,

Åhåh åhh så fina saker! Orla Kiely heter affären, men tyvärr är det alldels för dyrt för min lilla plånbok ): Frågan är bara om plånboken någonsin kommer bli så stor så att man kan handla inredningsprylar med liten/ingen funktion, utan att få dåligt samvete för att man egentligen borde köpt något vettigare? Men när jag får lite mer pengar och börjar jobba så kommer jag nog ändå inte kunna hålla mig! Jag kanske bara skulle kunna köpa en liten, liten grej härifrån... kanske en söt liten mönstrad burk? hehe :) Efter det köpet skulle jag nog i alla fall bli så "efter-shopping-glad" att jag inte skulle behöva handla på flera månader! Det är ju bra! Kolla bara här nere lixom:

 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela