Solcellen

Ellens blogg om livet som utbytesstudent i Grenoble

Öppet spår är fullbokat

Publicerad 2013-10-17 13:07:00 i Allmänt,

Ska jag? Ska jag inte? Ska jag? Ska jag inte? Nu kan man sluta gå och grubbla över detta.. Aaahhh!! Känns faktiskt ganska skönt om jag ska vara ärlig! Och dessutom är det ju roligt att titta på också! Kolla bara här:
 
 
"I mars släpptes blijetterna till 2014 års Vasalopp. På bara tio minuter tog samtliga 15 800 startplatser till Vasaloppets huvudlopp slut. Senare under året tog även platserna slut till Staffetvasan och Tjejvasan. Nu är alltså även alla platser till Öppet Spår slut.

Både Öppet Spår söndag och sedan i onsdags även Öppet Spår måndag är fullbokade. Därmed är alla startplatser till 90-kilometersloppen i Vasaloppets vintervecka 2014 slut."

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela