Solcellen

Ellens blogg om livet som utbytesstudent i Grenoble

Hälsningar från sjukstugan

Publicerad 2013-10-05 13:13:00 i Allmänt,

Jaha då ska man testa på hur det är att vara sjuk i Frankrike. Näsan snorar, huvudet dunkar och ögonen är trötta. Helgens vandringsplaner är inställda och jag har parkerat mig i sängen! Jag tror att det hela bröt ut efter min joggingrunda i torsdags (direkt efter inlägget om hälsa och träning), då sprang jag 1 mil varav 2 km i bergen, vilket i efterhand visade sig vara en lite för hård start på träningsschemat! Så typiskt nu när jag var så peppad på att sätta igång med löpträningen på riktigt! Jaja, Sånt är livet! Passande nog utlovas det regn- och åskväder i Grenoble hela helgen så om man ska vara sjuk så är det helt rätt tidpunkt just nu!

Hoppas att ni där hemma är friska och krya! Trevlig helg på er alla!! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela