Solcellen

Ellens blogg om livet som utbytesstudent i Grenoble

David ska springa marathon!

Publicerad 2013-10-19 00:41:00 i Allmänt,

Imorgon (Lördag) ska David springa marathon för andra gången i livet! Det blir Växjö marathon i år igen och därmed 8 varv runt Växjösjön i hemstaden Växjö!! Jag önskar att jag kunde vara hemma och heja men jag har en känsla av att det kommer ges fler chanser till mig att vara hejarklack på marathon. Och dessutom dröjer det inte länge tills vi ses igen- bara en vecka!! Nästa helg kommer nämligen David och hela familjen och hälsar på mig här nere!! Det ska bli sååå härligt! 
 
Själv ska jag åka till Geneve imorgon och vara turist för en dag. Men som sagt, marathon för David! Håll tummarna allihopa!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela