Solcellen

Ellens blogg om livet som utbytesstudent i Grenoble

Nu är det november

Publicerad 2013-11-04 07:22:00 i Allmänt,

Tiden går så fort!! Andra halvleken på utbytesterminen är påbörjad och det är bara 1 månad och 20 dagar kvar till julafton! 
Efter ett riktigt bra höstlov startar skolan idag med en rejäl rivstart. Måndagar är som vanligt längsta dagen i skolan (kl.08- kl.20.30) men dessutom är det Tenta idag också! Ush jag har pluggat så himla dåligt men får hoppas jag klarar mig ändål! 
 
Det ser ut som att november kommer bli en ganska hektisk månad: 4 tentor och 1 projekt, spridda över alla månadens veckor. Altså det kommer innebära en hel del plugg från mig.. Men för att lätta upp stämningen lite har jag och Camille bokat resa till Tolouse och Carcasonne, och så kommer David och hans mamma o pappa hit och hälsar på i slutet på månaden! Det blir grejer det :)
 
Ha en bra måndag allihop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela