Solcellen

Ellens blogg om livet som utbytesstudent i Grenoble

Disco

Publicerad 2013-11-09 10:11:00 i Allmänt,

Igår var det en jobbig dag i skolan och jag hade ont i magen när jag kom hem för jag kände mig så stressad ): Schemat är sjukt tajt inför tentadags och kurserna är väldigt svåra. Det är så mycket nytt som jag behöver lära mig för att komma ikapp med de andra i klassen (som redan pluggat om berg och geomekanik ett antal år) och därför är jag rädd att jag inte kommer klara tentorna =/ Ush! Men sen ringde jag till David och då kändes det bättre. Så länge jag gör mitt bästa behöver jag inte vara ledsen på mig själv :) Jag gör ju så gott jag kan!
 
Men som tur var var det party igårkväll! Det var riktigt härligt att få shejka loss lite på dansgolvet och glömma plugget för en stund! Temat var Disco så vi använde oss av 80-talet och målade oss med knallig och färgglad ögonskugga, lipstick och nagelack! Det blev kanon!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela