Solcellen

Ellens blogg om livet som utbytesstudent i Grenoble

Imorgon åker jag hem!

Publicerad 2013-12-19 17:54:00 i Allmänt,

Nu har 4 månader gått sedan jag kom hit till Frankrike och imorgon är det dags att åka hem till Skåne igen. Det har varit ett otroligt äventyr och väldigt nyttigt på alla sätt och vis. Men nu längtar jag verkligen hem till mitt gamla liv och till alla vänner och familjen. Det ska verkligen bli härligt att få komma hem igen! Den 5 januari är jag tillbaka för 3 intensiva veckor med 4 tentor, 3 projekt och 1 labbraport! Tills dess antar jag att blogginläggen blir färre men jag fortsätter såklart efter jul.
 
Tack till alla som läst bloggen och tusen tack för alla fina kommentarer!
 
Ha en underbar jul allihop!! 
 
GOD JUUUUL!!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela